kvällens outfit

världens sämsta bild men w/e.
aja, dehär ska jag ha på mig ikv + en tjocktröja då:) tror den jag fick i julklapp. nyår kommer spenderas hos lovisa i innervik med hon, jaana, frida, sannab, malin&en massa mer. bara dom jag vet, sen kommer jag dra med mig elisabeth oxå(y' hon kommer hit vid halv 5, sen ska jag äta sen vid 6, halv 7 beger vi oss ditåt. kommer säkert bli jättekul! snart är de alltså 2011, ett år närmare 2012 då jorden går under. ne skoja, men har hunnit med så grymt mke dehär året. kanske skriver ett inlägg va jag hunnit med under året imorn, eller i övermorn eller ikv om jag orkar. fast kommer typ hem efter 12 så då blire imorn. aja, blir KANSKE sista inlägget för iår.
kyss&smek - emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0