svaren till frågestunden.

Kom på att jag aldrig svarat på den här frågestunden.. Så gör det nu! Som sagt, bättre sent än aldrig.

1. Snyggaste 98a, 97a, 96a av killar?
Svar:
98a: Anton Johansson.
97a: Wilmer Nyström.
96a: Hampus Åström.

2: Svart eller vit? (På kläder.)

Svar: Svart.

3. Hm eller gina?
Svar: svårt haha, kan typ inte välja. Handlar typ mer på hm men dom har sjukt snygga saker på gina.

4. Kan inte du göra en sminkvideo eller nå&visa hur du sminkar dig på vardagen?

Svar: Jag haaaaatar verkligen att göra videor då jag är själv, vet inte varför. Plus att jag inte sminkar mig nå speciellt&oftast på skolan har jag inte ens smink sen varierar det, har ganska olika;$

5. Hur lärde du känna Mikaela&Melinda Pettersson?

Svar: Min syster&deras brorsa gick i samma klass för sjukt längesen&Natalie berätta att han hade syskon i typ min ålder så då träffade vi väl&börja vara med varann. Minns inte riktigt.

6. Therese Bränberg eller My Tjärnström?
Svar: Har umgåtts mer med Therese&har mer minnen med hon osv så tar hon, men båda är lika underbara, fina&roliga♥

7. Lila eller Rosa? (Favorit färg av dom.)
Svar: Rosa ftw!

8. Om du fick välja en vän som du skulle ta med på en öde ö, vem skulle du då ta med?
Svar: Svårt det med, men tror jag skulle ta med Elisabeth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0