Day 14 - En bild på en plats du saknar

Eftersom jag redan skrivit om Stockholmminnet på "30 dagars" utmaningen så kan jag skriva om då jag, mamma, Natalie, sen typ moster&mormor tror jag de var for till Norge. Har ju en massa släktingar där, hihi&vi var dära några dagar&hann med sjukt mke... Fast vi tappade typ bort oss när vi shoppade:$ &sen blev jag&Natalie assura på mamma, minns inte av vilken anledning men hon gav mig mjölk som jag inte ville ha så då överdoserade vi med parfym i den, sen vare typ hårstrån&en massa saker däri&vi försökte typ ta livet av henne(!?) Sen såg vi massa uteliggare, åkte färja, tåg&buss. Typ första gången jag åkte tåg, som jag minns iaf.
'
Typ den enda bild jag har från Norge.
- emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0