fredag.

vet inte hur jag lyckades men jag gjorde de, i morse så vaknade jag i vanliga tiden tio över sju så då gjorde jag mig i ordning sen så gick jag ner och fikade, sen när jag var klar så gick jag upp efter mamma hade farit och satte mig i sängen och somnade (?) fattade hur jag lyckades med de hade iaf inte sovit så bra i natt så.
sen väckte katten mig 20 över 8 och vi börja 8.30 hehe så lite stressit så jag tog väskan och sprang ut till cykeln sen efter en bit kom jag på att jag hade glömt låsa huset så jag fick vända tur så kom jag fram till skolan typ 8.28 haha..
aja sitter nu och snackar me olika personer på msn, ska senare äta tacos♥
de var jätte länge sen jag åt typ i somras..
aja skulle egentligen börja blogga då folk börja komentera menmen,
justja en fråga de var någon anyom som frågade att vi/jag skriver inte så intressanta saker längre å mindre bilder
så om jag ska svara på den frågan så svaret är nog att mina inlägg har aldrig varit intressanta å jag har typ ingen braa kamera så jag orkar inte blir inga bra bilder så ingen vill välll se dom eller?.
nä nu ska jag sluta för nu har jag skrivit för mke.
alla har nog sluta läsa för länge sen.
men ha en bra fredag & kväll.
ett plus om ni orkade läsa de där.
/elisabeth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0