someday, we gonna dance with those liers.

Idag efter skolan gick jag&la mig på en soffa sen somnade jag. Duktigt.. Så mamma ringde mig&då var jag helt borta, som jag varit hela dagen. Vet inte varför men, då kom iallafall min moster, syster&min andra moster&hämtade mig eftersom dom skulle typ hämta ut ett paket på byn eller något så.

Sen for vi hem&typ hela släkten var samlad här, anledningen var att min mormor fyller år imorgon. Grattis i förskott♥ &vi skulle typ in till stan&äta på "tatung", riktig god mat. Efter maten for jag ut en stund&var med Nina:) Nu ska jag väl inte göra så mycket, kul till fredagskväll osv.. Men det duger väl.

Nu får det räcka med bilder, ska ner&vara social med familjen.

- emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0