du är mitt allt.


Normala konversationer vi har alltså.

Som ni ser&som även Elisabeth har berättat har vi en annan design nu, mycket finare. Men om någon har lust att göra en design eller header eller varför inte båda så är det bara att säga till!
Hatar onsdagar, det är veckans kortaste dag men ändå känns den superlång. Förmodligen för vi har typ alla tråkiga lektioner då. Efter skolan tog jag bussen upp till stan där jag först for&sola sen hängde lite med Ante, Jani, Rille, Elias&David. Trevligt värre! Träffade åxå massa folk som vanligt. Mamma kom&hämtade mig vid halv 5&sen dess har jag väl inte gjort så mycket, skulle fara på hockeyn men det blev inte av så blir att se den hemma istället.
Atm skriver jag med folk på skype, msn&facebook sen fryser jag om mina fötter. Intressant vetande. Min kväll kommer bestå av film&se på hockeyn skulle jag tro.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0