godnatt allihopa.

Nu har jag sett klart världens bästa film, började imorse&såg klart den nu..? Men har ju även varit upptagen med andra saker. Asså vissa gråter till filmer som "Dear John", "Jag Saknar Dig", "Älska mig", "PS. i love you", "Remember me", "I walk to remember" osv medans jag gråter till "Peter Pan" Normalt. Okej, jag erkänner att jag faktiskt börjar gråta till några av dom andra åxå men.

Intressant vetande, ska alldeles strax bege mig mot sängen&hoppas att jag får mer sömn än jag fått dom senaste dagarna. Smsar med två fina pojkar dessutom. &idag (eller igår blir det ju) var en sån dag som allt gick bra, var så himla glad&allt var underbart. Hoppas det fortsätter så! Jag mår bra, så himla bra alltså.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0