jag suger på att komma på rubriker nu för tiden.



När vi kom dit åt vi ju för&efterrätt, ganska logiskt men.. Sen for vi hem för att mamma&pappa ville se hockeyn som dom töntar dom är, vi tog även med ossTrixi (stavning?) som är våran mosters hund, hon ska vara här tills på måndag. Kung! Jaja, det var alltså jag, mamma, pappa&Emil. Vid matbordet spåra det ur, haha jag har världens stördaste släkt, men älskar er iallafall♥ Sen lämnade dom av jag&Natalie hos henne. Där skrattade vi, såg på tv&lite sånt sen for jag till konsum&köpte godsaker sen då jag kom hem låg hon&sov. Haha, hon är bara för söt. Nu är jag hemma igen, var drygt att vara kvar då hon låg&sov så nu ska jag väl mysa framför en film, kan gissa på att någon/några även kommer ringa på skype som vanligt men.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0