orka.-elisabeth

blev inte att jag såg hockey istället så såg jag film som jag har gjort tills nu, ska läsa lite bloggar och kolla runt sen så ska jag slå på en film på tv eller på min bärbara dvd som jag ska somna till, har insett att jag bara kan somna till filmer, blir inte ens trött då jag läs bok eller lyssna på musik som folk säg jag ska göra menmen.
i morgon vet jag bara en sak jag ska göra de är att plugga om jag orkar.
i veckan måst jag in till stan och sola orkar inte vara så här krit vit längre...
aja nu ska jag läsa lite bloggar sen stänga av datorn så jag inte sitter här hela natten!

orka inte leta bilder för datorn lagga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0