goodnight.

Nu på kvällen har jag inte alls gjort mycket. Typ snackat på skype&degat i min soffa. Nu ska jag reda ut lite saker med några personer sen ska jag se på film som jag förmodligen kommer somna till. Har sovit dåligt enda sen vad som hände i torsdags, kan inte tänka på något annat. Men nog om det, tänker inte ta upp det i bloggen. Hoppas alla haft en bättre kväll än jag. Det posetiva var väl att jag har kvar lite cola&vi har köpt loka om jag blir törstig sen att vi åt tacos till middag. Typ det godaste som finns! Godnatt.

- emelie.


Kommentarer
Postat av: julia

hur fin som helst♥

2012-01-26 @ 18:38:15
URL: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0