ingen bild, sry guys.

Skolan idag gick hyffsat snabbt, nog för att det kändes som att förmiddagen aldrig skulle ta slut. &som vanligt var jag riktigt trött, jag vet inte heller varför. Orkar inte räkna upp vad vi hade, tror inte det är så många som bryr sig heller så skippar det.

Nu ska jag fixa mig&så sen blir det att se film tills middagen är&efter det far jag till ursviken&är med Therese, på kvällen far vi på ursvikendisco som även kallas p12 disco haha. Jaja, tror det blir roligare än att sitta hemma&göra typ ingenting sen kommer jag träffa en massa kända ansikten skulle jag tro åxå så det blir nog bra. Men skriver mer senare, antingen innan jag far eller då jag kommer hem om jag inte är så trött så att jag somnar:$
- emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0