shoppat.

Min dag har spenderas på stan med mamma. Vi har ätit på subway, gått runt&lite så sen for vi även förbi mormor en sväng där vi snackade, hämtade mina örhängen jag glömt där&lite aqndra saker osv. Med mig hem fick jag ett par skor, mössa, hårfärg, pyjamas, bh&en tröja. Är riktigt nöjd!

Vid halv 5 kommer Natalie&hämtar mig sen far vi vidare till burebaren där det blir att äta sen köper vi onyttigheter sen drar vi till hon där kvällen/natten&morgonen kommer att spenderas. Ingen aning om vad vi ska göra, men som vanligt blir det nog sjukt kul! Tar nog med mig datorn så det blir nog lite uppdatering där åxå:) Nu ska jag fixa mig, packa&sen göra något tills hon kommer.



Den är rosa&inte röd, orange eller någon annan färg för er som inte såg det.



Bilderna&ljuset blev skitdåliga men orkade inte ta om.
Plus så la jag inte ut någon på bhn för jag tror ingen egentligen bryr sig.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0