haha det typ tog ett år för mig att svara på den här listan.

DU ÄR JUST NU:

Glad - Ja.

Arg - Lite.

Ledsen - Ja.

Törstig - Nej

Kramsugen - Ja.

Besviken - Nej.

Taggad - Ja.

Trött - Lite.

Pepp - Jorå.

Hungrig - Nej.

Sjuk - Nej.

Frisk - Ja.

Sur - Nej.

Irriterad - Nej.

Uttråkad - Ja.

 

SENASTE:

Du pratade i telefon med - Räknas skype? Isåfall Anton&det gör jag fortfarande.

Du smsade med - Gabriel Lindgren.

Du pussade - Minns faktiskt inte.

Du åkte bil med - mamma, pappa, Natalie&Emil.

Du gick promenad med - Jennifer.

Du busringde till - Busringer typ aldrig;$

Du msnade med - Andreas Söderström.

Du spottade på - pappa.

Du blev utskälld av - mamma.

Du fick ett samtal av - Vet inte, säkert Natalie typ.

Du fick sms av - Gabriel Lindgren.

 

UNDER VECKAN HAR:

Du gjort något du egentligen inte ville - Tror då inte de.

Du skämt ut dig - Nej.

Du kastat pärlor på svin - Nej.

Du kramat en vän som betyder mycket - Ja.

Du bråkat med någon du hatar - Nej.

Du ringt fel person - Nej.

Du gråtit - Ja.

Du solat - Nej.

Du pussat någon - Ja.

Du varit ute i regnet - Det har väl inte ens regnat?..

Du umgåtts med en speciell person - Säkert.

Du haft kuddkrig - Hihi nej.

Du skrattat åt någon annans skämt - Ja.

Du inte skrattat åt någon annans skämt - Säkert.

Du gått nattpromenad - Ja.

Du spillt ut vatten på golvet - Nej.

Du laddat mobilen - Ja.

Du förstört något - Tror jag väl.

Du slagit någon - Ja.

Du gjort något du ångrar nu - Ja.

Du terroriserat någon - Nej.

Du spottat på någon - Ja.

Du badat i badkar - Ja.

Du missbrukat musik - Ja.

Du pratat med någon längre än fem timmar - Ja.

Du dragit skämt som ingen förstod - Säkert.

Du haft vattenkrig - Nej.

Du sett film - Ja.

Du pluggat - Nej.

Du matat fiskar - Ja.

Du tagit fel person - Nej..?

Du kastat slangbella - Nej.

Du fiskat - Nej.

Du tappat rösten - Nej.

Du sovit en hel dag - Nej.

DAGENS:

Humör: Jadu, det går upp&ner.

Roligaste: Min brorsa;$

Sötaste: Pontus Lundmark.

Underbaraste: Anton.

Kläder: Mjukisbyxor&en tröja.

Smink: Från igår hahaha.

Humor: Vanlig..?

Dricka: Cola.

Mat: Kyckling&ris med någon god sås till.

Vän: Ingen, forever alone ftw.

Pinsammaste: Inget idag iallafall.

Låt: Linkin Park - In the end.

Film: Jag Saknar Dig.

Färg: Rosa.

Siffra: 13.


NU:

Vilken klass går du i - Nian.

Vad har du för hårfärg - blond.

Hur lång är du? - 1,53cm sist jag mätte mig.

Vem är du kär i - Hemlis.

Har du nån Pojk/flickvän - Nej.

Vad brukar du göra på fritiden - Vänner mest.

Vilka umgås du med - Orkar inte räkna upp alla.

Hur ser du ut - Som jag gjort på sistone.

HAR DU:

Kysst någon - Jarå.

Sovit brevid någon med samma kön - Ja.

Sovit brevid nån med motsatt kön - Ja.

Slagit ner nån - Nja.

VEM:

Skrev du senast till på msn - Andreas Söderström.

Kramade du senast - Förmodligen den jag var med senast.

Sov du hos senast - Jennifer.

Ringde dig senast - Anton.

VAD:

Köpte du senast - Småsaker.

Gjorde du igår - Inte mycket, åt middag&så hos min släkt sen umgicks jag med min syster.

Ska du göra imorgon - Stan med underbart folk&sen vet jag inte.

Vill du göra just nu - Åka utomlands.

Åt du senast - Mackor.

Är närmast dig som är rosa - Ett omslag på ett spel.

KÄRLEK:

Du är kär nu - Ja.

Du har sårat nån så den började gråta - Har jag nog.

Har nån sårat dig så att du börjat gråta? Ja.

ÄRLIGHET:

Du har gjort någonting som du lovat någon annan att inte göra - Ja.

Jag har gjort någonting som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.

Jag har smugit ut utan lov - Ja.

Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja.

Jag har en hemlighet som ingen vet om - Säkert.

Jag har fuskat i ett spel - Ja.

jag har struntat i ett prov - Ja.

DÅLIGA TIDER:

Jag har skadat mig själv - haha ja

Jag har druckit alkohol - smakat

Jag har tagit medeciner mot drepression - Tar.

Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Förmodligen.

Jag har vaknat gråtande - Ja.

Jag har somnat gråtande - Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0