15.50.-elisabeth

nu har emelie också gjort en egen blogg, känns som vi lämnar denna men nejnej jag tänker då inte sluta blogga hära eller de får vi ju se men inte nu iallafall.
vet faktiskt inte vad jag ska säga, mamma har ringt till bolaget som lagar kameran tror jag iaf.. och vet ni vad?
kameran är försvunnen ingen vet vars den är..
hur lyckas man?, de är nog tack vare den vi lämna in den till & nu har såklart den butiken lagts ner
efter ha väntat i 2 månader får man reda på att den är borta,
jahap vad ska man göra nu, lär ju inte få en ny kamera...
nog om de i morse så försovde jag mig eller egentligen inte men jag hann knappt fika å fixa mig så var typ halv fixad
sen har väll dagen gått bra,
ska gå ner och he på ugnen nu.
hoppas ni andra ha haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0