22.54.

Her på en film i hopp om att somna någolunda tidigt, men kommer förmodligen inte kunna sova nånting alls med tanke på att jag ska se en skräckis haha.. Helt själv. Jag orkar inte gå ner&hämta någon av alla våra filmer sen har jag sett dom flesta&om man her in dom i datorn laggar dom bara&jag orkar inte ladda hem någon heller&dom jag redan har på datorn suger. Eller nja, men har sett alla så:)

Har även snackat på skype, ätit en risifrutti&tagit mig en varm dusch nu på kvällen. Ska bli skönt att sova, är så himla tagg på livet. På allting. Känns underbart!



Med denna bild säger jag godnatt, fett random men.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0