cause u are my heaven.


Mamma&Emil.

Vaknade vid 12.00, sen dess har jag snackat på skype, sett på film, kollat igenom gamla bilder som jag kommer att lägga in senare när jag orkar, varit en sväng till Elisabeth (somnade i hennes säng) för mamma skulle dit&dricka kaffe&sånt sen nu är jag hemma. Atm skriver jag med folk på facebook&skype, har inget annat att tillägga. Imorgon är det skola, jag taggar inte. Längar till på lördag, min syster har räddat min helg. Då vet ni. Förresten har pappa städat mitt rum&imorgon ska han fixa lampan så det blir nice. Annars har jag inga andra planer till veckan eller till helgen så det är bara att höra av sig om någon vill hitta på något!
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0