duktigt.-elisabeth



har nu nästan tömt datorn
, nu äre bara filmer kvar som inte rymdes i minnerskortet men hoppas dom är kvar då jag hämtar den.
har bestämt mig i år ska ingenting mer gå sönder faktiskt så har inget gått sönder än för de var förra året  då kameran, mobilen & datorn gick sönder.. inte bra alls!
så ja har iaf klarat mig hitilst sen om jag inte stavade rätt på de där ordet de vet jag inte men de lär nog emelie säga!
aja nu ligger en katt i mitt knä fast jag försökte få han att gå men nä

ska se om mamma är vaken så jag kan söka till gymnasiet är sjukt nervös har ingen aning varför kanske för att jag inte kommer komma in för folk lär ha bättre betyg än mig.
ska typ hålla tummarna tills man får veta typ om 100 år.

nu ska jag gå för annars kommer jag skriva en berättelse om '' gymnasievalet''




Kommentarer
Postat av: emeliedanielsson.

Hittils* -.-

Du känner mig för bra<3<3<33<3<3

2012-01-19 @ 20:38:59
URL: http://emeliebettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0