fredagggggg.-elisabeth

efter skolan åkte jag och mamma till stan och sa hejdå till min dator för jag vet inte om jag får en ny eller inte.. lär nog måsta betala självrisk eller va de nu va kanske... tack för den hörredu.. kan berätta hur den gick sönder eller nej ingen lär väll tro mig och säga att jag tappa den i golvet men de gjorde jag inte så.. på måndag får jag kanske veta vars min kamera är eller så ska jag begära en ny för där jag lämna in den la ner butiken typ 2 veckor efter och dom skrev fel nummer så ingen vet vars den är så mamma måst ringa till bolaget dit den skickades & lagas och hoppas dom hittar den annars blir inte jag glad.
nu sitter jag på mammas ''snabba'' dator snarare tvärtom tog typ 15 min för att starta internet men jag ska inte klaga ska vara glad att jag kan sitta vid en dator!

kan visa lite old photos från typ 2010-2011




orkade inte lägga in mer, eller de är så segt tar typ flera år men hoppas ni få en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0