i'm in the corner, watching u kiss her.

Uppdaterade inget igår eftersom det blev så att jag sovde hos Therese i ursviken. Men hur som helst, först for jag dit&lämna väskan sen gick vi mot folkan där det redan var massa folk. Det var ju 5 första gratis eller något så lovar dom typ stått där hela dagen haha, orkar iallafall inte berätta så mycket om det. Träffade massa saknade personer&kvällen blev roligare än jag trodde pga några saker. Tack till alla som var inblandade! Fast det fanns dock bra&dåliga saker. Aja, efter det for jag&Therese hem&käka chips sen somna jag först på deras soffa för vi hon är så teknisk att hon inte fick igång en film sen somnade jag i hennes soffa som hon har på sitt rum fast vaknade vid klockan 05.00 av att jag frös för att filten farit på golvet&jag låg som en klump haha.. Så då gick jag i mörkret&la mig brevid henne. Kan inte påstå att hon sovit skönt efter det eftersom man vet aldrig vad jag gör i sömnen. Nog om det.

Nu är jag iallafall hemma, tror jag ska se på film&sen duscha&ikväll blir det att mysa med säkerligen forbad, film&onyttigheter. Blir nice!

Kung!!!!!

- emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0