love yourself.

Blev ingen skola för mig idag fast imorn blir det nog. Så min dag har bestått av skype (Anton var åxå hemma), spelande&en tväris till stan för jag var tvungen att följa mamma.. Natalie gjorde åxå uppkörningen&det var en av anledningarna till att vi var där fast medans var vi hos mormor så vi skjutsa&hämtade hon. Förövrigt så klarade hon det, grattis!♥ Nu är det alltså bara teorin kvar som hon ska göra imorn, kommer inte kunna koncentrera mig i skolan för att jag kommer tänka på dig. Hoppas du klarar det, håller tummarna.

Kom iallafall hem lagom till middag&sen dess har jag snackat med dom finaste pojkarna som finns. Som vanligt hehe. Ikväll ska jag nog ta ett bad eller en dusch eller så ska jag ta ett fotbad&senare kommer jag se världens bästaste film, Peter Pan.

Haha typ sorligt ju.. :(

- emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0