another day, without your smile.

Livet börja gå åt bättre vägar. Känns som jag tappar bort allt möjligt haha, men idag hos min syster råka jag he jackan upp&ner sen ramla min börs ut som jag haft borta. Där i hade jag bland annat ug kort, körkort för AM, legg&mitt bankkort så. Sen hade jag tappat bort en sak till laddaren (plus att det var min brorsas laddare..) men som tur var hade Elisabeths mobil typ paja&hon har en likadan laddare så fick hennes, eller tur&tur..? Stackars henne haha.

Men nog om det, skola idag. Var tröttare än igår, snackade med min mentor lite&inget mer speciellt hände. Ligger efter i det mesta, bra start på 2012 osv. Efter skolan for jag, mamma&pappa till JYSK&köpte en bäddsoffa till min syster&sen for vi vidare till stan&hämtade upp hon för hon hade varit på körning vilket hon nästan alltid är på nu för tiden.. Sen for vi&montera upp den&medans läste jag igenom hennes "boken om mig" från typ 8an&en diktbok från typ 9an. Skitkul ju.

Nu ska jag strax äta&tills dess ska jag se film&efter maten far jag till Natalie ännu en gång för då ska jag färga håret, blev inte igår för mamma var på bingo&kom hem så sent så ja, sen ikväll blir det nog att duscha&film innan jag somnar, kommer förmodligen snacka lite på skype åxå.


- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0