u make my day.

Förlåt för min jättedåliga uppdatering.. Tror inte jag har uppdaterat sen i.. Söndags? Men nu är jag tillbaks&ska försöka uppdatera som vanligt igen!:)


Söndag: gjorde absolut ingenting. Eller jo, jag gjorde riktigt mycket men gick inte ut nånting. Jag snackade på skype, såg film&sovde. Typ som vanligt då..
Måndag: for till stan&mötte upp Anton, Carl, Jennifer&Alice så då var jag med dom. Kul var det! Sen tog även Alice&Jennifer hål i naveln medans vi andra gick&åt. Blev säkert jättebra. Sen for jag hem vid 5&då såg jag på film ett tag sen somnade jag inte förens 02.00.. -.-
Tisdag: idag var jag huuuur trött som helst men går inte göra så mycket åt, eller gå&lägga sig tidigare men just då kunde jag inte sova. Jag tog mig igenom dagen iallafall som en vandrande zombie så förlåt för dom som fick se mig. När jag kom hem duschade jag&sen somnade jag&vaknade vid 17.00&sen dess har jag sett film&fikat:)
Nu har jag världens humörsvängning, är hungrig, mår illa, har ont överallt&svettas. Det är inte ok.
Men skriver senare.
- emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0