you will never be mine - elisabeth.

somnade inte först 1 i natt ville verkligen inte stiga upp då klockan ringde första gången 7 sen 20 över 7 tänkte stanna hemma men man jag blir ju inte piggare av att sova lika bra å stiga upp och typ försöka bli vaken..
skolan gick väll bra virkar en gris som nu ser ut som något helt annat på syslöjden.. sen på so:n såg vi någon film höll seriöst på att somna aja fick ett nytt schema för jag har inte hk längre istället har jag dubbel so kuuuuul.. eller inte, sen en massa andra lektioner
aja de är bara några veckor...månader kvar!

nog om skolan efter jag kom hem så drog jag och min syster till stan, först for jag och sökte jobb.. ni insåg väll att de var skämt va? iallafall har kollat på mobiler och jag har beslutångest ska välja mellan 2 mobiler och jag vill ha båda men jag kan ba köpa en så..
aja har typ ba skrivit om mobiler dom senaste inläggen menn har knappt gjort något annat än kollat på sånna så när jag har köpt en så slipper ni nog se inlägg om dom.
ska göra en macka är redan hungrig fast ja typ åt för en timma sen
ha de bra.
ett + till er som orka läsa allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

vardag,foto




RSS 2.0